DATA: 29-30 stycznia 2020 r.

CENA: 2795 PLN/os.

Warszawa

ZAPISZ SIĘ

WINDYKACJA 4.0
Zarządzanie wierzytelnościami

QUO VADIS
Dokąd zmierza branża zarządzania wierzytelnościami?

Czy bycie innowacyjnym to must be dzisiejszej rzeczywistości w zarządzaniu wierzytelnościami?

Transformacja cyfrowa – gdzie to zaprowadzi branżę?

Jak skutecznie budować proces windykacji prawnej w zmieniającym się otoczeniu prawnym?

Na te i wiele innych pytań Nasi eksperci, praktycy odpowiedzą na zbliżającej się konferencji, która będzie okazją także dla Państwa do zadania nurtujących pytań. Zapraszamy do udziału oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji!

 

Do Konferencji “Windykacja 4.0” pozostało:

[wpcdt-countdown id=”2799″]

2795 PLN

(obowiązuje od 21 grudnia 2019 r. do 30 stycznia 2020 r.)

PROGRAM KONFERENCJI

WINDYKACJA 4.0
Zarządzanie wierzytelnościami

  • Warszawa

  • Airport Hotel Okęcie****
    ul. Komitetu Obrony Robotników 24
    (dawniej ul. 17 Stycznia)

Środa 29 stycznia 2020 r.

8:45 – 9:30 Rejestracja uczestników & kawaotwierająca, networking
9:30-9:50 Otwarcie spotkania – głos Moderatora
9:50 -10:35 WINDYKACJA 4.0

Sztuczna inteligencja – transformacja cyfrowa. Jak wykorzystać innowacje IT w windykacji (case studies).
10:35-11:15 Panel dyskusyjny – Praktyczniej już się nie da 😉
Uczenie maszynowe (machine learning) w prognozowaniu oraz zarządzaniu ryzykiem oraz wykorzystanie botów w zadaniach operacyjnych – mit czy konieczność teraźniejszości?
Uczestnicy: Zapraszamy do panelu praktykówz obszaru zarządzania wierzytelnościami, firm pożyczkowych, banków i firm dostarczających rozwiązania technologiczne.
11:15-11:30 Kawa & networking
11:30-12:00 Zastosowania NLP w obiegu dokumentacji.
Nasz ekspert przedstawi model automatyzacji procesu obiegu dokumentacji firmowej bazujący na analizie języka naturalnego.
12:00-12:45 Modelowanie procesów decyzyjnych w windykacji.
Nasi eksperci opowiedzą o tym jakich narzędzi używać do modelowania procesów, dlaczego warto modelować i jak wygląda stosunek korzyści do kosztów.
12:45 -13:30 Lunch
13:30-14:15 Optymalizacja funkcjonowania jednostek operacyjnych.
Operacje skrojone na miarę – czy to jest w ogóle możliwe? Nasi eksperci przedstawiątrendy, narzędzia, modele rozwiązań.
14:15- 15:00 Panel dyskusyjny
Czy zespoły operacyjne muszą przejść transformacje? Lean management, agile, kaizen jako skuteczna strategia przetrwania.
Uczestnicy: Praktycy opowiedzą o swoich doświadczeniach i odpowiedzą na Państwa pytania.
15:00 -15:15 Przerwa kawowa
15.15-16.00 Windykacja transgraniczna, pierwsze doświadczenia.
O idei, doświadczeniach i wynikach opowie przedstawiciel kancelarii świadczącej usługi windykacji cross-border.

Po pierwszym dniu Konferencji organizatorzy zapraszają na uroczystą kolację w Klubie Aviator o godz. 19:00, którą uświetni występ Tomasza Jachimka.

Czwartek 30 stycznia 2020 r.

10:00 Rozpoczęcie konferencji
10:15- 10:45 Windykacja prawna po zmianach prawnych. Quo vadis ustawodawco?
Szanse i zagrożenia dla branży – Nasi eksperci przedstawią ocenę funkcjonowania procesów prawnych po zmianach legislacyjnych jakie weszły w życie w ostatnich 2-óch latach.
10:45-11:45 Panel dyskusyjny
11:45-12:45 Lunch
12:45-13:30 Czy w windykacji jest miejscena Customer Experience?
Czym jest podejście Customer Experience (CX)? Czy można mieć CX tylko w części procesów w firmie? Czym jest perspektywa organizacji i klienta? Dlaczego dłużnik też ma swoje prawa i może być zadowolony, mimo trwającego procesu windykacji?
13:30-14:30 Panel dyskusyjny
Customer experience a wskaźniki, koszty rozwój kompetencji. Gdzie zdążamy?
Uczestnicy: Naszych panelistów moderator zapyta o to czy opłaca się być proklienckim. Jaka jest cena takiego podejścia? Czy w windykacji możliwe jest jedno podejście proklienckie czy też podejść jest tyle ilu klientów?
Jak szkolić pracowników by organizacja była dla klienta firmą pierwszego wyboru?
15:00 Zakończenie spotkania
Zapowiedź kolejnej konferencji

SPONSORZY

             

PRELEGENCI

             
Doświadczony lider transformacji biznesuoraz praktyk LEAN Management.

  • Budował rozwiązania i zespoły zwiększające efektywność operacji, procesów i projektóww takich firmach jak General Electric Money Bank, Tele2, Netia, bossa.pl.
  • Zrealizował także udaną fuzję Tele2 i Netii dostarczając 40 mln zł synergii.
  • Posiada doświadczenie w zarządzaniu dużymi jednostkami operacyjnymi do 500 osób, bazą 1,2 mln klientów oraz w międzynarodowych projektach. Lean Six Sigma Black Belt.
  • Obecnie zaangażowany jest w transformację i rozwój operacji w UNIQA z wykorzystaniem RPA, LEAN a także zupełnie nowatorskiej metody LEAN AGILE Procurement.

             
Chief Executive Officer w dronn.com

  • Przedsiębiorca, Business Angel. W dronn.com odpowiedzialny za marketing, sprzedaż i relacje inwestorskie.
  • Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. 
  • W 2009 roku wraz z Łukaszem Olkiem założył internetowykantor.pl i kreował rynek kantorów internetowych w Polsce.
  • Laureat nagrody EY Entrepreneur of the Year 2013.

             
Ekspert doświadczeń klienta i pracownika, konsultant, trener.

  • Skuteczny menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem.
  • Karierę zawodową rozpoczęła w bankowości, gdzie kierowała jednostkami odpowiedzialnymi za zarządzanie sprzedażą oraz kreującymi politykę zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Projektowała systemy wynagrodzeń i benefitów, systemy motywacyjne oraz systemy ścieżek kariery zarówno dla struktur sprzedaży dla klienta indywidualnego i instytucjonalnego jak i pracowników jednostek centralnych. 
  • Od blisko 7 lat prowadzi projekty z zakresu Customer Experience Management wspierając największe firmy na polskim rynku we wdrażaniu klientocentrycznej kultury.

             
Założyciel BFMA – firmy zajmującej się kompleksowym zarządzaniem wierzytelnościami.

  • Pomysłodawca i twórca wielu nowatorskich narzędzi i rozwiązań związanych z efektywną windykacją sądową i egzekucyjną.
  • Przez kilkanaście lat budował i nadzorował procesy, które z powodzeniem wykonywane były na rzecz wielu instytucji, w tym banków, funduszy inwestycyjnych, firm leasingowych, ubezpieczycieli, firm telekomunikacyjnych i wielu innych podmiotów z różnych sektorów gospodarki.
  • Od kilku lat prowadzi firmę konsultingową BFMA współpracując m.in. z największymi firmami windykacyjnymi w Polsce, wyposażając je w innowacyjne rozwiązania zapewniające im budowę istotnych przewag konkurencyjnych.

             
Prawnik , Ekspert w dochodzeniu należności cross-border osób fizycznych i prawnych na terenie Wielkiej Brytanii.

  • W swojej codziennej pracy wspiera polskich i brytyjskich Wierzycieli w kompleksowej obsłudze, windykacji przedsądowej , a także sądowo-egzekucyjnej.
  • Entuzjasta wdrażania nowych technologii, w szczególności pełnej digitalizacji serwisowania wierzytelności oraz bezpieczeństwa danych.
  • Licencjonowany brytyjski skip tracer, jak również inspektor ochrony danych osobowych.

             
Dyrektor Działu Windykacji Polubownej i Sądowej, Wonga.pl sp. z o.o.

  • Z branżą windykacyjną jest związany od 17 lat.
  • W Wonga jest Dyrektorem Działu Windykacji Polubownej i Sądowej. Jest jedną z kluczowych osób, która tworzyła proces windykacji w Wonga od podstaw. Aktywnie uczestniczył m.in. w procesie wdrożenia platform CC czy AI.
  • Jest ekspertem z zakresu automatyzacji systemów dla procesów windykacyjnych.
  • A pierwsze kroki w branży stawiał na stanowisku specjalisty ds. windykacji w Polkomtelu.
  • Jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Warszawie.

             
Ekspert w zakresie udzielania pożyczek konsumenckich z 20-letnim doświadczeniem.

  • Związany z Expirianem, gdzie wspiera klientów i pozostaję dla nich zaufanym doradcą oraz zapewnia strategie i spełnia wytyczne w osiąganiu wydajności i skuteczności w całym cyklu życia kredytu konsumenckiego.
  • Posiada doświadczenie w pomaganiu organizacjom oraz planowaniu i budowaniu modeli biznesowych integrujących strategię, ludzi, procesy, technologię, klientów, dane, modele i monitorowanie.
  • Jest uznanym mówcą na (międzynarodowych) konferencjach dotyczących zarządzania kredytami.
  • Członek zarządu Holenderskie Stowarzyszenie Organizacji Zarządzania Kredytami.


Managing Partner oraz Szef działu AI i Data Science w Ignited S.A.

  • Z wykształcenia Bioinformatyk. 
  • Przygodę z AI rozpoczynał jako freelancer w trakcie studiów na Uniwersytecie Lowańskim w Belgii, gdzie również udzielał się w lokalnym środowisku startupowym. 
  • Ekspert w dziedzinie zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie.
  • Ma na swoim koncie projekty dla wielu międzynarodowych podmiotów między innymi jako członek zespołu AI Rapid Prototyping w firmie Infosys Consulting.

PANELIŚCI

             
Trener biznesu, prelegent i wykładowca. Autorka licznych artykułów i prac naukowych z zakresu zarządzania należnościami, windykacji czy psychologii dłużnika.

  • W 2013 roku ukazała się jej autorska książka pt. Windykacja należności w praktyce.
  • Przeszkoliła ponad 3000 przedsiębiorstw.
  • Wykłada na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
  • Swoje doświadczenie zdobywała zarządzając Kancelarią Prawną CasusSzczurowski & Wspólnicy oraz pracując w Kancelarii Prawnej Lexus z Wrocławia.
  • Obecnie pracuje w KGHM Polska Miedź S.A. na stanowisku Dyrektor Departamentu Ryzyka Kredytowego i Windykacji.

             
Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania projektami.

  • Swoje doświadczenie i umiejętności na co dzień rozwija w dużych międzynarodowych organizacjach z sektora finansów i energetyki.
  • Jako Program Manager wdrażał przekrojowe zmiany w organizacji z dziedziny legal, cybersecurity czy nowych produktów.
  • Dzieli się zdobytą praktyczną wiedzą prowadząc zajęcia dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz warsztaty dla firm jako ekspert Indeed.best.

             
Customer Experience & Employee Experience Management Coach.

  • Posiada blisko 20-letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.
  • Doświadczony konsultant ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji, certyfikowany coach oraz wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań konsumentów oraz strategii marki. 
  • Założycielka i dyrektor zarządzającą w EVERBE oraz członek kapituły Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzi.
  • Autorka wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience, obsługi klienta oraz kultury organizacyjnej.

             
Specjalista w zakresie strategicznej windykacji.

  • Związany z rynkiem windykacyjnym od 15 lat.
  • Odpowiedzialny za operacyjną stronę windykacji a także strategiczne działania z zakresu odzysku i cesji wierzytelności. 
  • Od 6 lat zarządza windykacją w spółkach z obszaru FinTech. Od 2015 odpowiedzialny za globalne procesy windykacyjne oraz ryzyko kredytowe. 
  • W latach 2014-2018 roku związany z Kreditech Holding SSL GmbH, od 2018 odpowiedzialny za windykację na poziomie gupy w Mash Group.

             
Ekspert wdrażania projektów informatycznych w sektorze finansowym.

  • Project Manager w Alior Bank S.A. 
  • Od 8 lat związany z wdrożeniami projektów informatycznych w sektorze finansowym m.in. w Raiffeisen Bank, Getin Bank oraz PZU. 
  • Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych projektów z obszarów Transaction­al&Treasury, Legal, Data Validation&Reconciliation. 
  • W Alior Bank od 3 lat zajmuje się wdrażaniem i rozwijaniem Wirtualnego Doradcy oraz AI.

             
Prawnik, menadżer z 12-letnim doświadczeniemw sektorze finansowym.

  • Od 2010 roku związana z Grupą ULTIMO. Od kilku lat zarządza szeroko pojętymi usługami windykacji sądowo-egzekucyjnej i zarządzania wierzytelnościami. 
  • Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała w BNP Paribas w obszarach windykacji prawnej, spadków i ubezpieczeń, a także wsparciu procesów związanych z przeciwdziałaniem wyłudzeniom kredytowym.
  • Zwolenniczka praktycznego zastosowania – w procesach windykacyjnych – metodologii LEAN (studia podyplomowe z Lean Management na UE we Wrocławiu, Certyfikat LEAN GREEN BELT), opartej na wiedzy, współpracy oraz wykorzystaniu adekwatnych narzędzi.

             
Dyrektor Departamentu Restrukturyzacji i Windykacji Klientów Detalicznych.

  • Doświadczenia zawodowe zdobywał zajmując się postępowaniami upadłościowymi oraz obrotem wierzytelnościami w firmach windykacyjnych, a także w obszarze oceny ryzyka sektora farmaceutycznego. 
  • W 2005 rozpoczął przygodę z sektorem bankowym.
  • Z wykształcenia jest prawnikiem, absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.

             
Doświadczony menedżer, lider zmian oraz transformacji organizacji.

  • Posiada międzynarodowe doświadczenie w branżach takich jak bankowość, produkcja oraz ICT zarządzając portfelem produktów o wartości > 1 mld USD oraz bazą ponad 3 mln Klientów.
  • Z wyróżnieniem ukończył studia executive MBA oraz posiada certyfikacje Global Customer Experience Management oraz Six Sigma.
  • Brał udział w ponad 30 kursach oraz szkoleniach w Polsce i zagranicą organizowanych przez między innymi Ernst&Young, FranklinCovey, GEAcademy, Starway.

             
Doświadczony praktyk zarządzaniawierzytolnościami.

  • Dyrektor Departamentu Windykacji Prawnej w Intrum sp. z o.o. od 2016 roku.
  • Doświadczony praktyk posiadający 17 letnie doświadczenie w zarządzaniu wierzytelnościami.
  • Do 2016 roku związany z Bankiem BNP Paribas. 
  • Przeprowadził kilkanaście transakcji sekurytyzacji wierzytelności.

             
Coach, specjalistka zarządzania procesami.

  • Z branżą bankową związana 17 lat – od Doradcy Klienta do Managera ds. Zarządzania Procesami, gdzie jako certyfikowany Green Belt optymalizuje procesy i szerzy ideę zarządzania nimi w ramach architektury procesowej.
  • W pracy ceni ludzi, a w ludziach ich indywidualność i naturalne umiejętności.
  • Z powołania Coach – ukończyła Studium Zawodowe Coacha Biznesu oraz Szkołę Coachingu Zespołowego i Grupowego.
  • Obecnie w trakcie akredytacji International Coach Federation.

             
Wspólnik zarządzający w Kancelarii Radców Prawnych Ryszewski, Szubierajski Sp.k.

  • Związany z rynkiem zarządzania wierzytelnościami od 16 lat. 
  • Doświadczony procesualista, posiadający wieloletnią praktykę w zakresie obsługi podmiotów finansowych. 
  • W kancelarii nadzoruje współpracę z instytucjami finansowymi w zakresie masowego dochodzenia wierzytelności.
  • Odpowiedzialny za wdrożenia i planowanie strategii procesów obsługi.

             
Jeden z twórców zorganizowanego, profesjonalnego rynku obrotu wierzytelnościami masowymi.

  • Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli w Warszawie.
  • Obecnie wykonuje zawód komornika sądowego. Wcześniej przez wiele lat jako menadżer i radca prawny zajmował się wszelkimi aspektami zarządzania wierzytelnościami. 
  • Odpowiadał za organizację jednych z pierwszych w Polsce transakcji masowej sprzedaży wierzytelności. Brał także udział w tworzeniu prawnych i biznesowych standardów windykacji (zarówno w modelu insourcing, jak i outsourcing). 
  • Autor licznych publikacji komentujących przepisy o komornikach sądowych i egzekucji oraz poświęconych praktycznym zagadnieniom związanym z postępowaniami egzekucyjnymi.

             
Trener, menadżer, entuzjasta podejścia evidence based oraz wykorzystania nowych technologii w windykacji.

  • Od 13 lat związany w branżą windykacyjną, z dwoma czołowymi firmami w Polsce: KRUK S.A. oraz ULTIMO S.A. 
  • Od dwóch lat aktywnie tworzy i rozwija platformę internetową do kontaktu z osobami zadłużonymi – eUltimo.
  • Przedsięwzięcie to zostało wyróżnione nagrodą za najlepszy projekt w Polsce przez International Project Management Associaton (IPMA Poland).
  • Niezmiennie promuje podejście oparte na zrozumieniu potrzeb (m.in. osób zadłużonych), prototypowaniu oraz wdrażaniu rozwiązań przynoszących wartość Klientom oraz firmie.

             
Fanka zarzadzania procesowego i optymalizacji kluczowych procesów obszaru finansów w organizacjach.

  • Swoje umiejętności zdobywała i rozwijała w największych instytucjach finansowych m. in. BZ WBK, Citibank, czy Bank Millennium, otrzymując tytuł Lean Six Sigma Master Black Belt.
  • Jej mottem jest to, aby metodę optymalizacji dobierać do problemu, nie odwrotnie.
  • Od 2016 roku właścicielka firmy szkoleniowo-consultingowej i prowadząca szkoleniaLean Six Sigma.

Praktyk wdrożeń technik scoringowychi machine learning.

  • Prezes Zarządu Algolytics Technologies, z firmą związany od 2002.
  • Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej.
  • Praktyk wdrożeń technik scoringowych i machine learning w procesach zarządzania ryzykiem, CRM, e-commerce.
  • W Algolytics odpowiada za strategią biznesową, projekty R&D oraz zarządzanie wdrożeniami w obszarze AI.

MODERATOR KONFERENCJI

             
Dyrektor Pionu Operacji Prawnych BEST S.A.

  • Manager z 17-letnim doświadczeniem w obszarach związanych bezpośrednio z procesami dochodzenia wierzytelności.
  • W BEST S.A. odpowiada za Pion Operacji Prawnych. Prawnik z wykształcenia.
  • Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i optymalizacji procesów.
  • Wcześniej była związana z takimi instytucjami finansowymi jak ULTIMO S.A, gdzie odpowiadała za proces windykacji prawnej, Bank BNP Paribas, Citi Handlowy oraz GE Money Bank, w których organizowała i odpowiadała za procesy windykacji prawnej.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera BDA.